Páginas

domingo, 19 de junho de 2011

Impossible - Christina Aguilera ft. Alicia Keys

Impossible (ft. Christina Aguilera)

Play something for me Alicia...
Alicia: There ya go chris, whats up?
I just got something on my mind

Alicia: Speak on it girl

It's impossible
It's impossible to love you
If you don't let me know what you're feeling
It's impossible for me to give you what you need
If you're always hidin' from me

I don't know what hurt you
I just, I wanna make it right
Cos boy I'm sick and tired of trying to read your mind

It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible for me to love you
It's the way it is
It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible
If you makin' it this way

Impossible to make it easy
If you always tryin' to make it so damn hard
How can I, how can I give you all my love, baby
If you're always, always puttin' up your guard

This is not a circus
Don't you play me for a clown
How long can emotions keep on goin' up and down

It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible for me to love you
It's the way it is
It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible
If you keep treating me this way
Over, over (over and over)

Impossible baby (impossible, impossible)
If you makin' it this way, this way
Oh baby, it's impossible
If you makin' it this way.

Impossible (ft. Christina Aguilera) (Tradução)

Chistina: Toque alguma coisa pra mim, Alicia... Acabou de vir algo na minha cabeça

Alicia: Cante garota

É impossível
É impossível te amar
Se você não me deixa saber o que você está sentindo
É impossível pra mim te dar tudo que você precisa
Se você está sempre escondendo isso de mim

Eu não sei o que é te machucar
Eu só quero fazer isso certo
Porque garoto, eu estou cansada de tentar ler seus pensamentos

É impossível (impossível)
Oh baby é impossível pra mim te amar
É assim que é
É impossível (impossível)
Oh baby é impossível
Se você está fazendo dessa maneira

Impossível deixas mais fácil
Se você está sempre tentando fazer tudo mais difícil
Como eu, como eu posso dar todo o meu amor, baby
Se você está sempre, sempre se protegendo

Isso não é um circo
Não me faça de palhaça
Por quanto tempo as emoções podem ficar indo pra cima e pra baixo?

É impossível (impossível)
Oh baby é impossível pra mim te amar
É assim que é
É impossível (impossível)
Oh baby é impossível
Se você continua me tratando desse jeito
acabou, acabou (acabou e acabou)

impossível baby (impossível, impossível)
Se você continua fazendo dessa maneira
Oh baby, é impossível
se você continua fazendo desse jeito

Nenhum comentário:

Postar um comentário